Afterwork

Nu är det helg igen . Vad fort det går. Har varit och ätit buffé på Voyage med några kompisar. Det var faktiskt ingen höjdare. Det enda som var gott var laxen, och så var det mest äldre människor som var där och åt. Nästa gång kommer det att bli afterwork på Tellus för Blue moon bar brann ju tyvärr upp...
Eftersom det är helg kommer här ett drinkrecept och en rolig historia :)

Chi Chi



4 cl Vodka
2 cl Malibu
4 cl mjölk
Ananasjuice

Skaka Vodka, Malibu och mjölk.
Sila upp i ett highball-glas.
Garnera med en ananasskiva.





Blondinen som lade pussel

En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger, för det andra så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0