Skärpning

Nu får jag skärpa mig. Nu har jag inte skrivit något på 1,5 månad. Hoppas ni alla mår bra. Sitter här och dricker grogg och baileys. Det är ju lördag kväll och gubben är på Finlandkryssning och kommer hem imorgon. Hoppas han köper citronlakrits till mig, för när jag bad honom köpa det förra gången kom han hem med en annan lakrits. Precis som när jag bad honom köpa bindor och han kom hem med trosskydd :) Jobbar tyvärr imorgon, annars kunde man gå ut på krogen. Och så får jag säga Grattis till min kompis som vann en resa till Cypern :) Ha en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt, äntligen ett inlägg! =) Åååh, va gott m citronlakrits :P Tack igen! =)

2009-05-23 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0